Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הפועל חולון אליפות 2008 : תודה לך הפועל - Brisia Blog - אחד הביזיונות הגדולים, תראו איזה עבירות שרקו לטובת חולון לדעתי למשל, השיפוט המוטה לטובת ירושלים בגמר גביע 2008 היה הרבה יותר גרוע מהעבירה שנשרקה לטפירו במשחק האליפות 2007.

הפועל חולון אליפות 2008 : תודה לך הפועל - Brisia Blog - אחד הביזיונות הגדולים, תראו איזה עבירות שרקו לטובת חולון לדעתי למשל, השיפוט המוטה לטובת ירושלים בגמר גביע 2008 היה הרבה יותר גרוע מהעבירה שנשרקה לטפירו במשחק האליפות 2007.. הפועל חולון, קבוצה שלא נתנו לה שום סיכוי, אחרי העונה שעברה, עושה זאת שוב בגדול, בענק. הדבר השתנה רק בשנת 1976, עת ייסדה אליצור תל אביב, אשר לימים התאחדה עם אגודת הנשים אליצור חולון, שליטה ארוכה בליגה ושרשרת אליפויות שנמשכה 19 שנים. נעימי חתם בבני הרצליה, לאב בדרך לקבוצתו של בלאט והחתמות אחרונות בישיבת הנהלת הפועל יונט חולון מיום שישי האחרון, התקבלה החלטה להמשיך עם אלעד חסין כמאמן ראשי גם. אליפות המדינה בכדורסל לעונת 2007/2008 (עם הפועל חולון). כזה עוד לא היה לנו:

למכבי יהיה את כל הזמן שבעולם לבנות עצמה מחדש כדי להחזיר את האליפות ואת מטרה זו שירתה ההדחה מאירופה. כזה עוד לא היה לנו: העונה, יהיה לה מספיק זמן להתארגן על עצמה ולקחת את התואר שלשמו למעשה, הוחזר בבהילות פיני גרשון מאתונה. ביום שבת 27.6.2009 נערכה במכון וינגייט אליפות הפועל. ספאחיה מתלונן שהקבוצה מותשת, למה מנוחה לשחקן פעם בחודש זו בעיה?

דן שמיר - ויקיפדיה
דן שמיר - ויקיפדיה from upload.wikimedia.org
הפועל חולון, קבוצה שלא נתנו לה שום סיכוי, אחרי העונה שעברה, עושה זאת שוב בגדול, בענק. אליפות המדינה בכדורסל לעונת 2007/2008 (עם הפועל חולון). לאחר שהחשמל חזר, מנהלת הליגה סברה כי יש לחזור לשחק, אבל שחקני הפועל חולון החליטו שלא לחזור למגרש. בתחרות השתתפו מתעמלות מהפועל תל אביב, הפועל ראשון לציון ועלה רעננה, נציגות מכל הדרגות, מדרגה ה' ועד הדרגה הלאומית (ג'וניור וסניור). אי אפשר להגיד שלקחנו אליפות אבל אלו היו חגיגות בעוצמה של אליפות, מסביר שחקן בקבוצה, המשחק הזה הוא מראה לכל העונה שלנו. ביוני 2008 חתם סימונס במכבי תל אביב, אך מיעט לקבל דקות משחק ולאחר שקלע סל מחצי מגרש נגד הפועל ירושלים, מיעט לשחק במשך כל העונה, ואף ברוב במשחקים נשאר מחוץ לסגל למרות כשירותו. ספאחיה מתלונן שהקבוצה מותשת, למה מנוחה לשחקן פעם בחודש זו בעיה? מי השחקן היחיד שהיה בצד המפסיד בשני המשחקים האלו?

בעונה שעברה, מכבי הייתה עמוק ביורוליג עד מאי והתרסקה בנחיתה כדי להפסיד אליפות לחולון.

ביום שבת 27.6.2009 נערכה במכון וינגייט אליפות הפועל. בחולון מצפים למעל 4,000 צופים הערב בהיכל הטוטו. לאחר שהחשמל חזר, מנהלת הליגה סברה כי יש לחזור לשחק, אבל שחקני הפועל חולון החליטו שלא לחזור למגרש. ספאחיה מתלונן שהקבוצה מותשת, למה מנוחה לשחקן פעם בחודש זו בעיה? אי אפשר להגיד שלקחנו אליפות אבל אלו היו חגיגות בעוצמה של אליפות, מסביר שחקן בקבוצה, המשחק הזה הוא מראה לכל העונה שלנו. הסגולים לא הסכימו לחדשכעבור שעה את המשחק שנעצר עקב הפסקת חשמל • המשמעות: גלבוע/גליל תזכה מן ההפקר ותשחק בגמר מול מכבי תא • יור חולון איתן לנציאנו תקף: הייתי שם לכל אחד מהם כדור בראש. העונה, יהיה לה מספיק זמן להתארגן על עצמה ולקחת את התואר שלשמו למעשה, הוחזר בבהילות פיני גרשון מאתונה. עם הפועל חולון אליפות היסטורית בעונת 2007/8, בדרכו למכבי תל אביב. מצד אחד רצף שריקות עקבי נגד מכבי עד הסוף המר, ומצד שני שריקה אחת בלבד, מספר דקות לסיום, כשגם אחריה ירושלים עוד. אחד הביזיונות הגדולים, תראו איזה עבירות שרקו לטובת חולון לדעתי למשל, השיפוט המוטה לטובת ירושלים בגמר גביע 2008 היה הרבה יותר גרוע מהעבירה שנשרקה לטפירו במשחק האליפות 2007. מאליק דיקסון קלע שני סלי קלאץ' גדולים בפיינל פור:

אחרי שניצח, רוג'ר פדרר פורש מהרולאן גארוס: מי השחקן היחיד שהיה בצד המפסיד בשני המשחקים האלו? בתחילה בלטו בה אגודות נשים של מועדוני כדורסל ותיקים, מכבי תל אביב והפועל תל אביב שהיו לזוכות הכמעט בלעדיות במהלך שני העשורים הראשונים. אין הבדל בין 59 דקות לשעה. הגול העצמי של בן בסט נתן את האות לחגיגות שלא נראו בבאר שבע מאז הניצחון על אינטר.

אליפות אירופה בשחייה: ננבחרת השליחים סיימה שמינית ב-4X100 ...
אליפות אירופה בשחייה: ננבחרת השליחים סיימה שמינית ב-4X100 ... from sport1images.maariv.co.il
מאליק דיקסון קלע שני סלי קלאץ' גדולים בפיינל פור: בעונת 2000/2001 היא ירדה לליגה הארצית. העונה, יהיה לה מספיק זמן להתארגן על עצמה ולקחת את התואר שלשמו למעשה, הוחזר בבהילות פיני גרשון מאתונה. כזה עוד לא היה לנו: בתחילה בלטו בה אגודות נשים של מועדוני כדורסל ותיקים, מכבי תל אביב והפועל תל אביב שהיו לזוכות הכמעט בלעדיות במהלך שני העשורים הראשונים. ביום שבת 27.6.2009 נערכה במכון וינגייט אליפות הפועל. שיתופו של כריס ג'ונסון עדיין מוטל בספק וייתכן שרק סמוך למשחק תתקבל ההחלטה לגביו. הפועל חולון לקחה את אליפות 2008 וגביע 2009!

ראשי המועדון פנו לאיגוד הכדורסל ולמשרד הספורט בבקשה שיסייעו במימון האירוח.

ביוני 2008 חתם סימונס במכבי תל אביב, אך מיעט לקבל דקות משחק ולאחר שקלע סל מחצי מגרש נגד הפועל ירושלים, מיעט לשחק במשך כל העונה, ואף ברוב במשחקים נשאר מחוץ לסגל למרות כשירותו. המר על כדורסל עם חברת ההימורים 1xbet. השופט זריף עפי דוח בילוש: הפועל חולון, קבוצה שלא נתנו לה שום סיכוי, אחרי העונה שעברה, עושה זאת שוב בגדול, בענק. עם הפועל חולון אליפות היסטורית בעונת 2007/8, בדרכו למכבי תל אביב. מצד אחד רצף שריקות עקבי נגד מכבי עד הסוף המר, ומצד שני שריקה אחת בלבד, מספר דקות לסיום, כשגם אחריה ירושלים עוד. אליפות המדינה בכדורסל לעונת 2007/2008 (עם הפועל חולון). בעונת 2000/2001 היא ירדה לליגה הארצית. בחולון מצפים למעל 4,000 צופים הערב בהיכל הטוטו. הקשר שהצטיין במשחק התייחס לכושרו האישי: בארון התארים של הפועל חולון יש אליפות, יש שני גביעים ואינספור הישגים. הסגולים לא הסכימו לחדשכעבור שעה את המשחק שנעצר עקב הפסקת חשמל • המשמעות: לאחר שהחשמל חזר, מנהלת הליגה סברה כי יש לחזור לשחק, אבל שחקני הפועל חולון החליטו שלא לחזור למגרש.

שיתופו של כריס ג'ונסון עדיין מוטל בספק וייתכן שרק סמוך למשחק תתקבל ההחלטה לגביו. אליפות חולון לא הייתה לוקחת, כי בפלייאוף היו מצמידים לטאלנט שחקן שיוציא אותו מהדעת שאין לו. ביוני 2008 חתם סימונס במכבי תל אביב, אך מיעט לקבל דקות משחק ולאחר שקלע סל מחצי מגרש נגד הפועל ירושלים, מיעט לשחק במשך כל העונה, ואף ברוב במשחקים נשאר מחוץ לסגל למרות כשירותו. זוהי הקבוצה הכי גדולה שהייתה פה אי פעם. עונת 20/21 בליגה הארצית תגיע אל קיצה ביום רביעי הקרוב, כשרק הכרעה אחת עוד נותרה פתוחה:

הפועל חולון העפילו לגמר הפיינל-פור ויפגשו את מכבי תל אביב ...
הפועל חולון העפילו לגמר הפיינל-פור ויפגשו את מכבי תל אביב ... from www.davar1.co.il
מכבי תל אביב ניצחה את הפועל אילת במשחק הראשון בחצי הגמר. זוהי הקבוצה הכי גדולה שהייתה פה אי פעם. שיתופו של כריס ג'ונסון עדיין מוטל בספק וייתכן שרק סמוך למשחק תתקבל ההחלטה לגביו. גלבוע/גליל תזכה מן ההפקר ותשחק בגמר מול מכבי תא • יור חולון איתן לנציאנו תקף: מי השחקן היחיד שהיה בצד המפסיד בשני המשחקים האלו? ביום שבת 27.6.2009 נערכה במכון וינגייט אליפות הפועל. עונת 20/21 בליגה הארצית תגיע אל קיצה ביום רביעי הקרוב, כשרק הכרעה אחת עוד נותרה פתוחה: בעונה שעברה, מכבי הייתה עמוק ביורוליג עד מאי והתרסקה בנחיתה כדי להפסיד אליפות לחולון.

מסיפורי ההיסטוריה של הפועל יונט חולון.

ביום שבת 27.6.2009 נערכה במכון וינגייט אליפות הפועל. בעונת 2000/2001 היא ירדה לליגה הארצית. אולי המשחק יחזור עכשיו לידיים של הולוויי, וחולון תחזור לשחק כדורסל. אי אפשר להגיד שלקחנו אליפות אבל אלו היו חגיגות בעוצמה של אליפות, מסביר שחקן בקבוצה, המשחק הזה הוא מראה לכל העונה שלנו. עם הפועל חולון אליפות היסטורית בעונת 2007/8, בדרכו למכבי תל אביב. הדבר השתנה רק בשנת 1976, עת ייסדה אליצור תל אביב, אשר לימים התאחדה עם אגודת הנשים אליצור חולון, שליטה ארוכה בליגה ושרשרת אליפויות שנמשכה 19 שנים. הפועל חולון הוקמה בשנת 1947 ונחשבת לאחת מהקבוצות הותיקות בארץ. אליפות המדינה בכדורסל לעונת 2007/2008 (עם הפועל חולון). ספאחיה מתלונן שהקבוצה מותשת, למה מנוחה לשחקן פעם בחודש זו בעיה? הפועל חולון, קבוצה שלא נתנו לה שום סיכוי, אחרי העונה שעברה, עושה זאת שוב בגדול, בענק. כזה עוד לא היה לנו: בתחילה בלטו בה אגודות נשים של מועדוני כדורסל ותיקים, מכבי תל אביב והפועל תל אביב שהיו לזוכות הכמעט בלעדיות במהלך שני העשורים הראשונים. אין הבדל בין 59 דקות לשעה.

אליפות המדינה בכדורסל לעונת 2007/2008 (עם הפועל חולון) הפועל חולון. עונת 20/21 בליגה הארצית תגיע אל קיצה ביום רביעי הקרוב, כשרק הכרעה אחת עוד נותרה פתוחה: